Vistas de página en total

lunes, 2 de febrero de 2015

Avui et somio







En la meva ànima maduren
els desitjos,
creix, fresca i ufanosa,
la tendresa,
imitant la teva ombra,
imaginant la teva presència,
tan profunda i sostinguda.

Avui et somio,
estimada meva,
com una estrella
que capdamunt brilla,
amb la petjada
d'una violeta lenta.

Avui et somio,
estimada meva
i somiant amb la teva imatge,
la meva solitud acaba
entorn del teu cos;
jugant amb la brisa,
el teu nom sona,
amb major puresa.
I del cel a la terra,
aquella estrella enlaire,
al despertar,
baixa amb rapidesa inefable,
com escuma blanca,
dolçament acompanyada,
pel dolç soroll del teu pit,
provocant desesperades carícies
i precipitats petons.

Mira l'estrella,
el meu amor...
és blanca, com la teva ànima,
mira-la, i que els teus ulls
continuïn sent,
aquestes roses perfectes,
que em transporten cap a ella,
i fan que en els meus somnis,
solament existeixi la teva imatge.  

J.Plou  


No hay comentarios:

Publicar un comentario