Vistas de página en total

lunes, 2 de febrero de 2015

Desitjo



Desitjo

Desitjos de sentir les teves carícies,
la suavitat de les teves mans,
la calor de la teva pell pegada a la meva, 
ansiós estic de tu, 
desitjós d'amor,
vull ser el motiu de la teva passió,
la raó dels teus desvetllaments;
sentir el plaer de tenir-te 

en els meus braços, 
conèixer de la teva boca, 

el seu sabor.

Vull estar al teu costat, 
que sentis que la teva sang bull, 
en desitjos d'estimar;
vull tocar la teva suau pell, 
desprendre't a poc a poc, 
com sense voler fer-ho;
cadascuna de les peces, 
amb què cobreixes i adornes la teva ser;
recolzar-te suaument, 
veure la lluentor ansiosa dels teus ulls.

Estimar-te apassionadament, 
sense regles ni lligams, 
oblidant la falsa moral
rodar pel jaç d'amor, 
en un intens frenesí;
sentir la suavitat de la teva nuesa, 
en la duresa del meu pit;
estremir-me de plaure 
en tenir-te, 
estimar-te, 
posseir-te, 
fer-te meva.

Mossegar els teus llavis, 
sentir el teu alè al costat de la meva boca,
donar llibertat a les meves mans, 
perquè recorrin suaument la teva pell
fondre'm amb tu 
en una intensa abraçada de passió
sentir com t'estremeixes, 
com panteixes…

Sentir la teva respiració cansada, 
sentir el teu cos sense forces;
i després del climax d'amor
lliscar-me al teu costat, 
prendre el teu rostre, 
besar suaument els teus llavis,
reclinar el teu cap en el meu pit, 
escoltant el murmuri del silenci.

Romàntics moments 
que en la meva ment viuen
desitjos d'amor sublim, 
m'inspira la teva presència
passió dormida, 
que per fi desperta
davant l'aquesta d'haver-te conegut.

Unió de dues ànimes solitàries, 
que es troben
cerca acabada, 
fi de la solitud viscuda
aquests són els meus desitjos, 
desitjos complerts en tu, 
estimada meva;
vas allunyar amb la teva presència,
la solitud en què vivia.

El teu amor sòmple d'il·lusió, 
d'esperança i de Fe;
en sentir que el teu cor i el meu, 
palpiten a un sol ritme,
no deixis que aquest amor sublim, 
s'acabi o acabi;
deixa'm fer-te feliç, 
deixa'm estimar-te, 
deixa'm cuidar de tu.

Avui la vida em somriu 
amb la teva presència,
ets el meravellós sol,
que il·lumina el meu camí,
ets el motiu buscat, 
de la meva existència
ets el que jo volia trobar 
vida meva...

J.Plou

No hay comentarios:

Publicar un comentario