Vistas de página en total

lunes, 2 de febrero de 2015

Si et preguntin per mi



Si et preguntin per mi
conta'ls el que vaig sentir, 
de quant et vaig estimar, 
de com et vaig escriure, 
com et vaig buscar, 
quantes vegades vaig confessar,
el meu amor..

Quan el temps hagi passat 
i llegueisis els meus poemes,
encara que no estigui al teu costat,
complaent els teus antulls,
una llàgrima sortirà 
dels teus ulls. 

Quan et preguntin per mi,
tu, defensa la nostra història; 
no deixis que s'esborri, 
la meva petjada,
i aquells moments de glòria,  
brillaran en el teu plor, 
en el teu riure,
en la teva veu,
si pregunten si et vaig voler,
si per estimar-te vaig viure,
conta'ls el que vaig fer, 
que pensava en tu dia i nit,
parla'ls del meus escrits,
conta'ls el que vaig sentir!
Digues-los que jo era el teu rei 
i tu la meva reina adorada;
conta'ls com et vaig donar 
la meva vida.
com et vaig escriure,
com et vaig buscar
com et vaig trobar 
com et vaig estimar 
Conta'ls, com va anar
la primera vegada
que et vaig besar
en els llavis,
en les mans,
en el front,
i quantes vegades,
et vaig confessar 
enamorat amb passió
i et vaig lliurar el meu cor.
És possible que no t'ho creen,
la teva bella història;
però sabràs que sempre vaig estar
enamorat de tu  i que sempre vas ser
i seràs 
la meva bella musa.

J.Plou  



No hay comentarios:

Publicar un comentario